DE ROMMELZOLDER

IndexIndex  PortalPortal  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

Deel | 

Verborgen vrouwen

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 16 ... 28, 29, 30, 31  Volgende
AuteurBericht
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Verborgen vrouwen   vr 29 apr 2011, 19:57

Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Verborgen vrouwen   vr 29 apr 2011, 20:47

Niet bepaald een verborgen vrouw, meer een over 't peerd getild schaap met een onnozel gezicht.
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Verborgen vrouwen   vr 29 apr 2011, 20:50

Je hebt het over Jolanthe neem ik aan? Ik vond dat van Silvie eerst ook, maar die is heel erg veranderd.
Terug naar boven Go down
Tjaa
Admin

Aantal berichten : 5444
Registratiedatum : 16-09-10

BerichtOnderwerp: Re: Verborgen vrouwen   za 30 apr 2011, 08:40

Om even het contrast aan te geven
Eurovisiejaar 2003 , winnaar turkije

Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Verborgen vrouwen   za 30 apr 2011, 08:57

Geen doekies Evil or Very Mad
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Verborgen vrouwen   za 30 apr 2011, 09:04

Sezen Akzu draagt ook geen hoofddoekje:

http://www.youtube.com/watch?v=OD2o9IOLY-k
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Verborgen vrouwen   za 30 apr 2011, 09:08

Nooit van gehoord. Niet mijn genre muziek ook.
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Verborgen vrouwen   za 30 apr 2011, 09:09

En dit is Bulent Ersoy, http://www.youtube.com/watch?v=cqtYJaTuDKM

vroeger was ze een man. Je zou het niet 1-2-3 zeggen. De chirurg die haar heeft geoperereerd was onze overbuurman in Kusadasi in 19zoveelentachtig, ik was toen doodziek, naar later bleek een zonnesteek. Hij heeft toen nog een recept uitgeschreven voor een snelwerkend anti racekakmiddel en een zware dosis Brufen.

Laatst aangepast door Marijke op za 30 apr 2011, 09:16; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Verborgen vrouwen   za 30 apr 2011, 09:10

Ik heb nog een CD van haar, met iets vlottere muziek, ze is razend populair in Turkije.
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Verborgen vrouwen   za 30 apr 2011, 09:15

http://www.youtube.com/watch?v=XQ8f4cZbxGk

Kayahan, heb ik ook een CD van.
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Verborgen vrouwen   za 30 apr 2011, 09:18

Dat geloof ik graag, culturele verschillen zitten 'm ook in muziek.
Wil ik niet mee zeggen tegen Turken te zijn, het is een prachtig land en veel zijn bijzonder begaafd.
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Verborgen vrouwen   za 30 apr 2011, 09:18

Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Verborgen vrouwen   za 30 apr 2011, 09:23

Baris Manço (zaliger), had vroeger een leuk kinderprogramma op TRT International.
Dit nummer http://www.youtube.com/watch?v=mmcy_woJmyM draaiden ze altijd tegen lunchtijd bij een restaurant waar we regelmatig gingen eten, "domates, biber, patlican". Patlican is een voorgerecht van aubergine, tomaten, paprika en uien, al dan niet pittig. Makkelijk zelf te maken trouwens.
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Verborgen vrouwen   za 30 apr 2011, 09:28

http://www.youtube.com/watch?v=h-jX1LbTGMA

Ze zijn nog niet zo conservatief in Turkije.
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Verborgen vrouwen   za 30 apr 2011, 09:31

En hier de Nederlandse vrije vertaling:

http://www.youtube.com/watch?v=G9q9-7geKAw

Laatst aangepast door Marijke op za 30 apr 2011, 09:31; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Verborgen vrouwen   za 30 apr 2011, 09:31

Jij hebt er kennelijk goeie herinneringen bij. Niet verkeerd al zou ik het nooit kopen.
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Verborgen vrouwen   za 30 apr 2011, 09:35

Aan Turkije heb ik alleen maar goeie herinneringen eigenlijk.
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Verborgen vrouwen   za 30 apr 2011, 09:44

Het is ook de sfeer, vooral 's avonds omdat het overdag in de zomer vaak te warm is om lang buiten te zijn. De koters van een kennis gingen een keer 's avonds naar een strandfeest. Barbecue, nee, niet met een heel schaap aan het spit, bier, raki (ze lusten het echt wel). Radio erbij en een paar auto's met de koplampen aan voor de verlichting. Niks rottigheid, er werd gedanst en meegezongen. We gingen even kijken maar we moesten er meteen bij komen. Op een gegeven ogenblik waren we daar met zeker zestig man, iedere keer kwamen er weer een paar bij, de één met wijn, de ander met schalen eten of een lading fruit. Als hier zoiets op een strand plaatsvindt is de kans dat het op een rel uitdraait levensgroot.
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Verborgen vrouwen   za 30 apr 2011, 10:38

In zo'n sfeertje klinkt deze muziek denk ik ook heel goed.
Zo, nu er weer op uit, fijne dag verder.
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Verborgen vrouwen   wo 04 mei 2011, 10:42

Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Verborgen vrouwen   wo 04 mei 2011, 11:10

Jeminee, dus als een vrouw verkracht wordt is het haar eigen schuld dikke bult. Je hoeft ook niet naakt te lopen maar dit is wel erg, vooral wat hij erbij zegt. Ik zou tegen hem zeggen, lees het Bijbelboek Esther nog eens goed door.
Schande hoe durft hij dergelijke dingen zo te zeggen. Een man van 52 zou juist in deze behoudende kerk positief moeten preken
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Verborgen vrouwen   wo 04 mei 2011, 11:12

Ik denk dat hij zelf moeite heeft met zijn hormonen.
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Verborgen vrouwen   wo 04 mei 2011, 11:15

Zou 'ie die hebben dan?
Terug naar boven Go down
Tjaa
Admin

Man Aantal berichten : 5444

BerichtOnderwerp: Re: Verborgen vrouwen   wo 04 mei 2011, 11:20

Wat een mongool zeg , nee dat mag niet daar doe ik de mongolen onrecht aan
Wat een idioot
Alsof je bij elk schaars gekleede vrouw gelijk als een paard begint te steigeren

Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Verborgen vrouwen   wo 04 mei 2011, 11:50

Toen ik vanochtend naar het stadhuis ging kwam er ook net weer zo'n helemaal ingepakt kind, de vlot geklede vent die naast haar liep zag er niet ouder uit dan een jaar of twintig en ze trouwen vast niet met een oudere vrouw, naar buiten, klein kind achter de rokken, één in de kinderwagen, de andere onderweg. Beetje Somalisch voorkomen. Die kerels lopen er luchtig bij, je zult ze niet in korte broek zien maar wel in korte mouwen, lekker luchtig.
Terug naar boven Go down
Tjaa
Admin

BerichtOnderwerp: Re: Verborgen vrouwen   wo 04 mei 2011, 12:35

Op facebook heb je oko een pagina die heet:
WOMEN OF THE WORLD UNITED AGAINST ISLAMIC/MUSLIM SHARIA LAW
En heeft een paar honderduizend leden

Een iman heeft in een moskee in Jeruzalem het volgende filmpje , incl oproep en uiteraard weer tegen het westen gericht de wereld in gestuurd

An imam from the Al-Aqsa Mosque in Jerusalem vowed to take revenge over “the western dogs” for killing Al-Qaeda leader Osama bin Laden in Pakistan on Sunday.

In a Youtube video uploaded by the imam he said: “The western dogs are rejoicing after killing one of our Islamic lions. From Al-Aqsa Mosque, where the future caliphate will originate with the help of God, we say to them – the dogs will not rejoice too much for killing the lions. The dogs will remain dogs and the lion, even if he is dead, will remain a lion.”

The imam then verbally attacked US President Barack Obama saying: “You personally instructed to kill Muslims. You should know that soon you’ll hang together with Bush Junior

De volgende heldere en goede reactie staat op die pagina gegeven door de oprichster
Waarmee ik wil zeggen dat ze gelukkig wel bestaan de nuchtere en goede kijk op de wereld en vrouw zijn , vrouwen

WOMEN OF THE WORLD UNITED AGAINST ISLAMIC/MUSLIM SHARIA LAW
This should be considered a threat to heads of nations and this Imam should be arrested by other so called "moderate muslims" who are a part of that big "peace" movement in Islam. They should CONDEMN THIS IMAM!! We all know Bin Laden was a piece of human refuse who murdered thousands!!!!!
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Verborgen vrouwen   wo 04 mei 2011, 12:42

Hysterische haatbaard.
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Verborgen vrouwen   vr 06 mei 2011, 20:26

Seks is niet slecht

E.J. BRON - 05 MEI 2011

Laten we het heel direct zeggen: Seks is een zonde. Seks is slecht. Seks is immoreel. Velen vinden zelfs: seks is akelig. De grote meerderheid in de Arabische wereld wordt opgevoed met deze instelling, ook in de 21e eeuw. Seks is slecht. Vooral als het daarbij om Arabische vrouwen gaat.

De bevolkingsdeskundigen bij de Verenigde Naties schatten dat er 5000 meisjes en vrouwen per jaar door leden van hun eigen familie bij eermoorden worden vermoord. Veel vrouwengroepen in het Midden-Oosten vermoeden dat het aantal slachtoffers minstens viermaal zo groot is. Blijkbaar worden er alleen maar vrouwen het slachtoffer van eermoord. Hebt u ooit over een Arabische vrouw gehoord die de keel van haar broer doorsneed, omdat hij seks voor het huwelijk had? Ach, laat ook maar. Veel vragen hebben geen antwoord nodig.

Ik zou echter eeuwig met dit thema door kunnen gaan. Ik zou u kunnen vertellen over Egyptische vrouwen, die gedwongen werden hun maagdelijkheid te bewijzen. Of over de Libanese bokskampioene Rola Al-Halabi, die in Duitsland opgroeide en vijf weken geleden in Berlijn vlak voor een titelgevecht door haar stiefvader werd neergeschoten. De 26-jarige had daarvoor het managercontract van haar stiefvader opgezegd en was uit huis gegaan om met een man samen te wonen. Ik zou kunnen vertellen over de Saoedische studente van de Highschool Noor, die door haar oudere broer werd gewurgd, omdat ze op Facebook met een man had gechat. Of over de achtduizend vrouwen, die dagelijks genitaal worden verminkt. Maar laten we stoppen met het mes in de wond te boren. Die is al groot genoeg.

Ik ben er geen voorstander van om met de vinger naar mensen te wijzen, dat heeft nog nooit tot een oplossing geleid. Het wordt tijd dat Arabische vrouwen er niet alleen maar genoegen mee nemen te klagen, maar in beweging komen om iets te ondernemen. Dat betekent vooral verantwoordelijkheid nemen. Het wordt tijd dat ze in hun recht op een seksueel leven geloven, dat niet beperkt wordt door ontkenning, patriarchale opvoeding, seksistische taboes en domme verboden.

Seks is niet slecht. Wat slecht is, is de vrouwvijandige dubbele moraal. Seks is niet akelig. Akelig zijn de seksistische waarden. Seks is niet immoreel. Immoreel is onze vreselijke huichelarij. Dat alles moeten we aankaarten. En ons er eindelijk van bevrijden.

Bron:

http://www.welt.de/print/die_welt/debatte/article13344424/Sex-ist-nicht-boese.html

Auteur: Joumana Haddad

Vertaal uit het Duits door:

E.J. Bron

Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Verborgen vrouwen   vr 06 mei 2011, 20:43

Islamitische hypocrisie......maar wel zich de godganse dag afrukken.
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Verborgen vrouwen   vr 06 mei 2011, 20:47

dit las ik net in het vrije volk, zal niet het helestuk plaatsen want dat is nogal groot

Hoog percentage inteelt moslims maakt dom
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Verborgen vrouwen   vr 06 mei 2011, 20:56

Omdat ze zich niet meer kunnen beheersen na het zien van een blote teen.
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Verborgen vrouwen   vr 06 mei 2011, 21:19

Gossa schreef:
Islamitische hypocrisie......maar wel zich de godganse dag afrukken.

lol!
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Verborgen vrouwen   vr 06 mei 2011, 21:21

gertine schreef:
dit las ik net in het vrije volk, zal niet het helestuk plaatsen want dat is nogal groot

Hoog percentage inteelt moslims maakt dom

Goh, daarom begrijpen ze niet waarom inteelt tot afwijkingen leidt.
Terug naar boven Go down
Tjaa
Admin

BerichtOnderwerp: Re: Verborgen vrouwen   za 07 mei 2011, 14:06

http://www.at5.nl/gespot/61807/mannen-en-vrouwen-gescheiden-bij-demo

Demonstratie voor syrie

Is dit wat Nederland wil ??

Ik niet

Snap ook niet dat het gedoogt wordt

Verder heb ik altijd dit soort demonstraties onzin gevonden