DE ROMMELZOLDER

IndexIndex  PortalPortal  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

Deel | 

Achterklap: overzicht van de bladen

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
AuteurBericht
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Achterklap: overzicht van de bladen   vr 09 dec 2011, 19:45

Ik lees de roddelbladen nier echt, alleen als ze ergens liggen. Maar ik lees altijd wel op vrijdag hetboverzicht op Nu.nl en moet daar soms erg om lachen. Ben ik nu dom?

Vrijdag 9 december 2011. Het laatste nieuws het eerst op NU.nl
volg op twitter | rss Achterklap
Roddelbladen: Dries’ Brabantse billen en Sonja’s wintervet
Laatste update:  9 december 2011 16:40 info
Op NU.nl elke week een overzicht van de meest actuele roddelbladen Prive, Weekend, Story en Party. Met daarin deze week dat Tatjana ‘het’ niet met Joling deed, de Breukhovens hun kind omkopen, Kamphues moet lappen en Yolanthe moet opschieten met die koters. Kortom: lees mee in de roddelbladen van deze week.

Foto:  Chris Heijmans
Story heeft het nog op de cover: Gerard Joling was de minnaar van Tatjana Simic. De twee traden vroeger vaak op en toen ‘zijn we bij elkaar in bed beland,’ aldus Joling. En daarna gebeurde dat nog twee keer, verklapt de zanger.
Het gerucht blijkt niet waar, lezen we op NU.nl. ‘Gerard zei dat alleen om een bommetje te gooien,’ meldt Tatjana. Goeie PR-stunt van haar vriend, want met de nieuwe pikante kalender van het model-op-leeftijd, kan ze wel wat publiciteit gebruiken.

Kind omkopen
Nu dochter Constanza ruzie heeft met Hans en Connie Breukhoven, richten die hun pijlen op een ander. Met zoon Jordy waren ze ook jarenlang gebrouilleerd.
Hij kreeg twee kinderen, die Connie zelfs nog nooit had gezien. Maar volgens Story is die verhouding nu hersteld. Met klinkende Euro’s, denken wij, want paps en mams helpen hem met de hypotheek.
Hans staat garant voor bijna 3 ton. Als dank hangt Jordy de ideale zoon uit en belt elke dag met zijn vader. ‘Waanzinnig leuk,’ glundert Hans. Wellicht kan Connie zich op deze kleinkinderen storten, nu ze de twee van Constanza heeft moeten teruggeven.
Winterslank?
Slankgoeroe Sonja Bakker heeft maar weer eens een boek gemaakt. Winterlank, over afvallen met stamppot en zuurkool. Party zet een heel onflatteuze foto op de cover waarop Sonja een onderkin en mollige armen heeft.
‘Zelf dikker’ en ‘Kijk en vergelijk’ schrijven ze. Sonja geeft toe dat ze wat is aangekomen, maar nu juist lekker in haar vel zit. Ze heeft een nieuwe liefde en smikkelt van - en met hem.
Toch misgunt Party Sonja de liefdeskilo’s, want schrijven ze vals ‘Liefde maakt dik’. De dieetdame zal het worst wezen: ze heeft genoeg geld om nooit meer te hoeven werken en die paar kilo’s raakt ze wel weer kwijt.
Hup hup Yo
Groot nieuws: de ex van voetballer Wesley Sneijder krijgt een baby. Ramona is al een eind op weg met haar zwangerschap. De bladen vragen zich nu ernstig af wanneer Yolanthe eens de pil door de wc spoelt.
Want als de ‘golddigger’ haar toekomst echt veilig wil stellen, krijgt ze een kind van de voetballer. Weekend heeft een foto waarop Yolanthe haar hand voor haar buik houdt. ‘Wat verbergt zij?’ kopt het blad geheimzinnig.
Nu haar carriere maar niet van de grond komt, moet ze maar moeder worden. Kostje gekocht, nooit meer werken en lekker leven van de centjes van manlief. Maar dat doet Yolanthe nu ook al zonder baby, toch?
Betalen, Rob
Nog steeds wordt er druk gespeculeerd over het kind van presentator Rob Kamphues. Vooral over de mogelijke alimentatie doen de wildste verhalen de ronde. Volgens Weekend verdient Rob zo’n 3 ton per jaar.
Maandelijks zal hij tussen de 3000 en 6000 euro voor het dochtertje moeten betalen. Goed geregeld van de moeder, zou je denken, ze zou zo voetbalvrouw kunnen worden. Maar ze blijft fel in gevecht met Kamphues.
Ze is gedagvaard wegens stalking en huisvredebreuk en is razend op de presentator, maar geeft niet op. Geen prettige start voor het piepkleine dochtertje, als haar ouders nu al over haar wiegje heen ruzie maken.
Dries’ derriere
IJdeltuit Dries Roelvink heeft weer een stuntje bedacht. De volkszanger sponsort een hockeyteam uit Den Bosch. Het tenue van de meiden bestaat uit knalgele sportrokjes. Daarop is nu een afbeelding van Dries gedrukt.
Een groot rood hart met tekst ‘I love Dries’ moet de tegenstanders afleiden. Of dat gaat lukken is de vraag. Dries’ afbeelding staat namelijk op de achterkant van het rokje. In elk geval poseert Dries graag met de Brabantse billen voor de foto.
Crisis
Story steekt ‘de gewone man’ een hart onder de riem. Niet alleen hij merkt de crisis in zijn portemonnee. Twee pagina’s wijden ze aan de ellende van BN’ers.
Zo verloor Caroline Tensen een flinke smak spaargeld. Het bedrijf van haar vriend ging failliet en Caroline had geinvesteerd. Weg centjes. Ook soapie Nikki Plessen moet minder shoppen. Het miljoenenbedrijf van vriendlief ging over de kop.
Acteur Johnny Kraaijkamp gaat een koude winter tegemoet. Of zijn schoorsteentje blijft roken, hangt af van een nieuwe rol. De musical waarin hij speelde stopte abrubt wegens weinig belangsteling. En dan is het: geen rol, geen geld. ‘t Zijn soms net gewone mensen, die BN’ers.
Terug naar boven Go down
Miep
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Achterklap: overzicht van de bladen   vr 09 dec 2011, 20:20

Dom? Welnee, mies. ik denk dat er velen onder ons zijn die dit als een vorm van vermaak zien. Als ik zo'n blaadje ergens zie liggen blader ik het ook door. En roddelen we allemaal niet van tijd tot tijd? Alleen, het maakt zo weinig indruk dat ik het bijna allemaal alweer vergeten ben als ik het blad heb weggelegd.
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Achterklap: overzicht van de bladen   vr 09 dec 2011, 22:08

Ik maak me ook echt vreselijk druk om Con die haar kleinkids niet meer mag zien. Arme meid!
Terug naar boven Go down
Miep
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Achterklap: overzicht van de bladen   vr 09 dec 2011, 22:11

ja meid daar leg ik ook echt wakker van. Sad
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Achterklap: overzicht van de bladen   vr 09 dec 2011, 22:17

En zo zielig voor Hans , die man heeft het al niet zo breed. Ja, dit alles houdt mij echt bezig.
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Achterklap: overzicht van de bladen   vr 09 dec 2011, 22:20

Oh, en nu lees ik her van Caroline Tensen Dat vind ik zo n kreng. Geldproblemen..mmmmm..net goed!
Terug naar boven Go down
Miep
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Achterklap: overzicht van de bladen   vr 09 dec 2011, 22:22

Ja, past het tenminste allemaal weer in d'r centenbakkie..
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Achterklap: overzicht van de bladen   vr 09 dec 2011, 22:31

Laughing
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Achterklap: overzicht van de bladen   vr 09 dec 2011, 22:51

Dames toch Very Happy . Ik krijg altijd het zuur van Sonja Bakker, ik hoorde haar ooit op de radio zeggen, toen bleek dat ze geen enkele opleiding had: mijn moeder zei al: hoge bomen vangen veel wind en dan met dat accent. Tjonge.. Haar eerste boek legde ik naast mijn bord, hielp prima. Heeft zij nou met die Felderhof?
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Achterklap: overzicht van de bladen   vr 09 dec 2011, 23:03

Wij hebben hier thuis ooit dat dieet gedaan. Bleeeh , de eierkoeken kwamen mijn neus uit. Het hielp wel een beetje, vooral mijn zoon die toen een beetje bollig dreigde te worden werd echt slank. Ze heeft nl. ook dieten voo pubers.
Verder is het een muts en die Felderhof ( doet ze het daarmm?) is helemaal erg met die gasten in dat superluxe huis. Jaja, ook NCRV
Terug naar boven Go down
Miep
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Achterklap: overzicht van de bladen   vr 09 dec 2011, 23:09

Ja hoor ze heeft het met Felderhof gedaan, of doet dat nog. Ik voel het aan mijn water.
En verder denk ik dat die Wesley Sneiijder steriel is. Die voetballers krijgen nl. al heel jong kinderen. Dus het lukt vast niet. Jammer voor Yolanthe, want zo'n kind is de beste investering. Eenmaal gebaard zit ze op rozen, hoeft ze nooit meer te werken. Nu moet ze hem zelf blijven kietelen.
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Achterklap: overzicht van de bladen   vr 09 dec 2011, 23:15

En geer met tatjana. Iiieeeuuuw. Ik zie het voor me
Terug naar boven Go down
Miep
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Achterklap: overzicht van de bladen   vr 09 dec 2011, 23:26

Ja hij hoorde dat ze "Kees" heette, dus hij dacht dat het wel goed zat.
Terug naar boven Go down
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Achterklap: overzicht van de bladen   

Terug naar boven Go down

Achterklap: overzicht van de bladen
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
DE ROMMELZOLDER :: AKTUEEL politiek en maatschappij :: ALGEMEEN-
Ga naar: